Bestelling

Wat moet ik doen als bestellen niet lukt?

Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Probeer dan het volgende:

  1. Ververs de pagina of probeer het opnieuw in een andere browser.
  2. Controleer uw internetverbinding en of alle verplichte velden correct zijn ingevuld.
  3. Kijk of uw betaalmethode werkt en dat er geen storing is bij uw bank of betaalprovider.
  4. Wis cookies/cache van uw browser en probeer opnieuw.

Blijft het probleem bestaan? Neem dan contact op met onze klantendienst via info@electro-colli.be
of telefonisch op +32 58 79 02 40. Vermeld uw gegevens en, indien mogelijk, een screenshot van het probleem zodat we u sneller kunnen helpen.

Contacteer ons:

+32 58 79 02 40

Telefonisch contacteren

Vragen over ons aanbod? Meer informatie nodig dan wat u op deze site vindt? Bel ons gerust op. We zijn elke werkdag van 9 tot 17 uur telefonisch bereikbaar. Tijdens het weekend of op wettelijke feestdagen kunt u een bericht achterlaten via het formulier op de contactpagina. Binnen de twee werkdagen krijgt u steeds een antwoord.

.