Levering

Wat doe ik als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

Heeft u uw bestelling niet ontvangen? Controleer dan eerst het volgende:

  1. Kijk in de track & trace of de levering misschien vertraging heeft.
  2. Controleer of het pakket niet bij de buren of in een afhaalpunt is geleverd.
  3. Kijk of u geen melding van de transporteur hebt gemist.

Kunt u uw pakket nog steeds niet vinden? Neem dan contact op met onze klantendienst via info@electro-colli.be.
Vermeld uw bestelnummer zodat we het probleem snel kunnen nakijken en een oplossing kunnen bieden.

Contacteer ons:

+32 58 79 02 40

Telefonisch contacteren

Vragen over ons aanbod? Meer informatie nodig dan wat u op deze site vindt? Bel ons gerust op. We zijn elke werkdag van 9 tot 17 uur telefonisch bereikbaar. Tijdens het weekend of op wettelijke feestdagen kunt u een bericht achterlaten via het formulier op de contactpagina. Binnen de twee werkdagen krijgt u steeds een antwoord.

.