Bestelling

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Consumenten (B2C):
Wilt u na het plaatsen van uw bestelling nog iets wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst. Zolang de bestelling nog niet is verzonden, bekijken we samen wat mogelijk is. Let wel: maatwerk of speciaal bestelde producten kunnen na bestelling niet meer gewijzigd of geannuleerd worden.

Professionele klanten (B2B):
Annulatie of wijziging is enkel mogelijk na voorafgaande schriftelijke toestemming. Voor maatwerk en speciaal bestelde producten kan een annulatie niet meer aanvaard worden. Als een bestelling al is klaargezet of gefactureerd, kan annulatie extra kosten met zich meebrengen.



Contacteer ons:

+32 58 79 02 40

Telefonisch contacteren

Vragen over ons aanbod? Meer informatie nodig dan wat u op deze site vindt? Bel ons gerust op. We zijn elke werkdag van 9 tot 17 uur telefonisch bereikbaar. Tijdens het weekend of op wettelijke feestdagen kunt u een bericht achterlaten via het formulier op de contactpagina. Binnen de twee werkdagen krijgt u steeds een antwoord.

.