Bestelling

Hoe weet ik of een bestelling gelukt is?

Na het afronden van uw bestelling ontvangt u automatisch een bevestigingsmail met daarin:

  • een overzicht van uw bestelling,
  • het totaalbedrag,
  • en een uniek bestelnummer.

Zodra uw betaling is verwerkt, starten wij de verwerking van uw bestelling.
Wanneer het pakket wordt verzonden, ontvangt u nog een tweede e-mail met een track & trace-code om uw levering te volgen.

Ontvangt u geen bevestigingsmail? Controleer dan eerst uw ongewenste mail/spamfolder. Staat daar niets in, neem dan contact op met onze klantendienst.

Contacteer ons:

+32 58 79 02 40

Telefonisch contacteren

Vragen over ons aanbod? Meer informatie nodig dan wat u op deze site vindt? Bel ons gerust op. We zijn elke werkdag van 9 tot 17 uur telefonisch bereikbaar. Tijdens het weekend of op wettelijke feestdagen kunt u een bericht achterlaten via het formulier op de contactpagina. Binnen de twee werkdagen krijgt u steeds een antwoord.

.