Retournering

Hoe lang krijg ik garantie op een bestelling?

Consumenten (B2C):
U heeft recht op de wettelijke garantie van 2 jaar. Dit betekent dat elk conformiteitsgebrek dat zich voordoet binnen deze termijn kosteloos wordt hersteld of vervangen. Indien dat niet mogelijk is, kan een prijsvermindering of terugbetaling worden aangeboden.
Meld een defect altijd zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 2 maanden na ontdekking.

Professionele klanten (B2B):
Voor zakelijke aankopen geldt de wettelijke consumenten­garantie van 2 jaar niet.
In dat geval kunt u enkel een beroep doen op:

  • de fabrieksgarantie (indien van toepassing), of
  • de regeling rond verborgen gebreken uit het Burgerlijk Wetboek.
    Let op: zodra materialen verwerkt of geïnstalleerd zijn, vervalt meestal elk recht op fabrieksgarantie, tenzij het om een verborgen gebrek gaat.

Niet het antwoord waar je naar op zoek was?

Onze klantenservice is bereikbaar op:
Maandag - vrijdag: 8u00 - 20u00

+32 (0)58 79 02 40 info@electro-colli.be

Contacteer ons:

+32 58 79 02 40

Telefonisch contacteren

Vragen over ons aanbod? Meer informatie nodig dan wat u op deze site vindt? Bel ons gerust op. We zijn elke werkdag van 9 tot 17 uur telefonisch bereikbaar. Tijdens het weekend of op wettelijke feestdagen kunt u een bericht achterlaten via het formulier op de contactpagina. Binnen de twee werkdagen krijgt u steeds een antwoord.

.